mandag 25. mai 2009

Vingsand - hype eller kamskjell?

Erik viser bra teiping og buldring



Utsikten får karakter godkjent. Tvers over sundet skimtes Vingsand der rorbuene ligger


Kenneth svinger seg på Daila Lama

Takk til Kenneth for glimrende guiding, både på området og her til Joachim litt mere lokalt

Jeg forsøkte også å gå noen buldre!


Mosquito terreng, Pablo?

Øyvind finner lange bratte buldre...
.......???


Den Tyrkiske kaptein og havet. Spør noen du kjenner om historien!


I helgen sjekket vi ut om Vingsand bare er trønder-skryt eller faktisk verdt å kjøre 9 timer for?
Var vel bra enighet om at man må lete litt for å finne bedre bratt buldring i Norge.
Stedet var også utrolig fint.
Karma-poeng til:
Kenneth for guiding
Prinsen som turopperatør og skjell-renser
Martin for skjell sanking - det smakte fantastisk!












6 kommentarer:

Jokkesen sa...

Sykt bra tur! kule bilder. Men, hvorfor er det så irriterende ofte at jeg ikke får lasta alle bildene på disse blogg-sidene?? Fra Vingsand siden f.eks, får jeg ikke lasta de tre nederste bildene - hverken i IE eller Opera. Før brukte jeg Firefox, og opplevde samme problem der. Føkk. Er det kanskje noe brannmur-piss? Men hvorfor da bare de tre nederste bildene???

~ Vegard ~ sa...

fordi du står med bar rumpe på alle de siste bildene Jokk!!

Fete bilder kompis, det var kanskje umulig å ikke få bra bilder på det fantastisk vakre stedet!

Jokkesen sa...

Skal faen meg lege blogg jeg og, med bare sånne bilder som du ikke får sett, Vegard.

Skulle likt å se det bildet med den tyrkiske kapteinen (og den spanske matrosen) - hoho! Uansett, jeg har jo sjømennene på film hjemme, så jeg får kose meg med det istedet ;-D

roffe sa...

Jokk, skal legge ut noen bilder på Live Mesh etterhvert bare jeg får slettet og bearbeidet litt mer. SMS'er du mail'en din skal jeg sende deg en link så du kan laste ned

krimpern sa...

kule bilder absolutt!

~ Vegard ~ sa...

jeg finner den jokk :) Skal hække meg inn!! hehehe hørte om sjømenna, hahahaha!!