tirsdag 30. mars 2010

Påske-tur

Litt trist å være en vanlig arbeider, når man kjenner så mange som aspirerer til døgenikter og unnasluntrere. Drar på tur i hytt og pine, mens vi andre må jobbe. Det føles derfor så urettferdig å jobbe i påsken etter bare å ha vært 3 uker i Bishop!!!

Lørdag måtte jeg derfor trøste-shoppe nye pudderplanker på salg i Hems (det er jo dér det virkelig er billig!) og dagen etter teste dem på Nibbi. Bildet over er på vei opp når det var sol og godt og påske-varmt.


På vei ned var det selvfølgelig flatt lys og overskyet, men flott invielses-tur likevel.

Iflg Hemsedals eget varsel skal det snø en halv-meter de neste 3 dagene så jeg tror nesten jeg må trasse mitt eget "liker ikke bakken i Hemsedal i påsken" og ta en tur innom. Send meg gjerne en melding om noen er i nærheten...

Ingen kommentarer: